måndag 23 april 2012

Hard work work!

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att du har stora förberedelser inför sommaren, vart har du sökt arbete någonstans? Själv sitter jag och funderar på vart jag ska ansöka och göra min praktik. Ärligt talat så orkar jag inte med en fläng till USA igen.. funderade på att försökahitta något där men längtade bara hem efter Hilton upplevelsen. Funderar på om man kan göra praktiken i Sverige och få skolan gjord samtidigt som man tjänar en lön för mödan. Vi fick knappt betalt av Hilton och jag längtar verkligen efter något som kallas lön ;)

    Härligt med djur, själv önskar jag mig en hund och det i rasande takt.. är så sällskapssjuk att det inte är sant ;)

    Ser att du har fullt upp, när börjar egentligen sommarlovet?

    SvaraRadera

What do you think?