måndag 23 april 2012

Let me play among the stars

Idag och imorgon och på onsdag och på torsdag måste jag plugga. Så det så. På fredag är det deadline för första inlämningen av examensarbetet och jag har hunnit ganska långt, men måste göra själva analysen också. Den ska jag ta itu med imorgon. Idag ska jag finslipa lite på det jag skrivit tidigare och även ge feedback till noveller.

Det händer lite annat i veckan också också, ikväll ska jag till exempel på ett viktigt möte och imorgon ska jag på ett annat viktigt möte, nämligen ett sportmöte. På onsdag har jag handledning och därefter ska vi spela in humor på hög nivå. På torsdag är det tjejkväll på stan och då tänkte jag passa på att shoppa lite, dagen efter lön...

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?