tisdag 24 april 2012

Let's get it on

Många spännande saker på gång nu. Idag har jag fixat tillstånd för någonting som händer nästa lördag, vi ska anordna ett arrangemang med syfte att främja anti-rasism och det kommer att bli riktigt bra, tror jag. Det blir, förutom talare, uppträdanden i form av dans och musik, bland annat. Nu ikväll ska vi fixa en affisch så att vi kan göra lite reklam och sprida budskapet.

Och om en vecka åker jag till Göteborg! Blir en kortis, dock. Kommer tyvärr inte att hinna träffa alla jag vill träffa där nere, men det blir Göteborg i juli också. Vad ska jag göra i Göteborg? Jo, jag ska vara med i Vem vet mest! Sjukt spännande och lite nervöst. Ska representera LTU i Universitetskampen. Vet inte när det kommer att sändas, men håll tummarna!

Hej så länge.

1 kommentar:

  1. ja verkligen, så roligt närman får sätta bockar över det man köpt sedan. Grejen är när man shoppar i London, så tar det ju aldrig slut! Man vill bara ha mera mera mera. :) fast Primark är inget som jag förstår mig på, bara stress och halvdant, fast bas-kläder är väl ganska bra kanske! ;)

    SvaraRadera

What do you think?