Idag kom ett ganska oväntat besked. Världens genom tiderna bästa ishockeyspelare, Peter Forsberg, slutar. På riktigt. Tråkigt, men det är så det är. Tyvärr. Det höll inte den här gången. Jag saknar redan att se honom på isen.
Tack Foppa för allt du har gjort för oss!
You're simply the best.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
What do you think?