måndag 14 februari 2011

The Full Monty

Eller Allt Eller Inget som den heter på svenska. Jag såg den när den gick på TV för några år sedan och idag såg vi den på lektionen. Den är ganska kul, faktiskt. Vi såg den eftersom vi skulle titta på den ur ett entreprenöriellt syfte. Dessutom har vi pitchat idéer. Det gick bra. Och imorgon ska vi på ett frilans-seminarium i Luleå. Hoppas det är intressant.

Ikväll ska min pojkvän laga mat till mig :) Och jag fixar efterrätten = semlor. Mums!

Puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?