Sidor
Startsida
Twitter
Akterligan
Jobb
torsdag 17 februari 2011
I am so disappointed right now
Orkar snart inte mer. Är less på att bli besviken. Kvalserien nästa?
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/modo/Fortsatt-uppforsbacke-for-Modo-393135.aspx
2 kommentarer:
Hanna
fredag 18 februari 2011 kl. 10:26:00 CET
du är i alla fall duktig på att skriva! :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Ylva
fredag 18 februari 2011 kl. 11:54:00 CET
Tack :) Alltid något, I guess!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
What do you think?
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
du är i alla fall duktig på att skriva! :)
SvaraRaderaTack :) Alltid något, I guess!
SvaraRadera