Idag är det fredag. Igen. Jag är lite sugen på att gå ut, eller något. Trots att jag har huvudvärk och är lite förkyld. Har haft det ett bra tag nu, så då kan jag lika gärna gå ut, det verkar inte spela någon roll vad jag gör, för jag blir ändå inte frisk. Nä, nog om detta. Ska kanske inte klaga så mycket, egentligen. Men ändå.
Måste arbeta lite med grävjobbet idag, egentligen. Orkar inte, egentligen. Men det måste göras. Fast det finns gott om tid till att göra det på måndag också. Fredag är inte en bra pluggdag. Inte lördag och söndag heller, för den delen. Men måndagar är alltid måndagar, så då kan man lika gärna passa på att plugga. Tycker jag.
Hej så länge.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
What do you think?