torsdag 17 februari 2011

I am so disappointed right now

Orkar snart inte mer. Är less på att bli besviken. Kvalserien nästa?

http://www.svenskafans.com/hockeyzon/modo/Fortsatt-uppforsbacke-for-Modo-393135.aspx

2 kommentarer:

What do you think?