onsdag 16 februari 2011

Forza!

Kom igen, Modo - nu kör vi igen! Full fart mot slutspel!

http://www.svenskafans.com/hockeyzon/modo/Infor-SkellefteaModo-393009.aspx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?