Har nu fixat så att jag får med mig både bredband och mina TV-kanaler när jag/vi flyttar. Supertrevliga kundtjänst-tjejer fick jag prata med och det gick både snabbt och smidigt att få hjälp. Tur att jag bara flyttar ca 500 meter också, det kanske underlättar, haha.
Åh, jag vill flytta NU! Min lägenhet ser ut som kaos och jag orkar inte städa. Det känns bara onödigt just nu eftersom jag ändå ska packa ner allt om lite drygt en vecka. Så det får se ut så här ett tag till. Det gör inte så mycket. Jag ser ju fortfarande golvet ;)
Hej så länge.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
What do you think?