tisdag 29 oktober 2013

The final countdown



Det är mycket nu. Med livet alltså. Mycket plugg (nja, inte egentligen) och mycket jobb (whooop!) och imorgon åker jag till Gbg och därefter LONDON. Min längtan är obeskrivlig. Och jag behöver verkligen komma iväg på lite äventyr nu. Kära, älskade London. Det svåraste är att packa, haha. Ska ta en ganska liten väska och försöka packa minimalt med kläder eftersom jag garanterat kommer att utöka min garderob i London. Skräll? Nej, knappast.

Idag ägnar jag mig åt städning, tvätt och packning. Måste ta en promenad till stan för att växla till mig lite brittisk valuta också, kan behövas. Som tur är verkar vi ha klarat oss från stormen här i Karlstad, så jag vågar mig nog ut.

Är nästan ett år sedan jag åkte till London sist och innan dess var det nästan 2,5 år sedan. Minst en gång om året borde vara obligatoriskt för mig. Ska försöka sikta på det. London är kärlek för mig.

Har redan börjat planera mina inköp, haha. Lär bli ungefär... dubbelt så mycket :) Tänkte äta och dricka riktigt gött också. Och umgås med fina kompisar och bara njuta av livet precis som det är just nu.
 
För övrigt har jag bokat min resa till Ö-vik över jul. En vecka i norr blir det.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?