fredag 26 oktober 2012

Show me what you've got

Det var en jättetrevlig kväll igår, från början till slut! Vi vann inte pubquizet (med tema film) men stod för en bra insats. Det blev lite dans, som jag förutspått, och jag unnade mig faktiskt en Mojito. Mums!

Imorse kändes det lite tungt att gå till skolan, men vår presentation gick bra och nu är det bara två tentor kvar innan kursen är slut. Vi fick bra och konstruktiv feedback på vår hemsida och jag tycker att vi ska vara nöjda över vårt arbete. På söndag ska jag öva lite inför hemtentan i global media, men på måndag blir det nog webbdesign och digital bild för hela slanten. Nästa helg kan jag verkligen pusta ut, hoppas jag i alla fall. Den senaste tiden har varit ganska stressig, faktiskt. Jag brukar inte klaga på stress, men jag känner att min kropp och knopp behöver en paus snart. Och jag behöver mer tid att söka jobb också. Om en vecka, som sagt. Då är det äntligen över, haha. För den här gången.

Ikväll tar jag det lilla lugna och laddar upp inför morgondagens lek och skoj. Tror att helgen kommer förbli ganska lugn och det behövs, med tanke på det jag nyss skrev. Förhoppningsvis missar jag inte säsongspremiären av Så Mycket Bättre.

Blir förmodligen ett avsnitt av Vampire Diaries innan jag släcker för natten.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?