måndag 29 oktober 2012

All night long


Vilken helg! I fredags tog jag det väldigt lugnt, men i lördags lekte vi lekar med gästande studenter hela dagen. Sedan blev jag inkallad till jobbet, så det blev en lång kväll och natt.

Igår hade vi personalfest, en väldigt rolig och trevlig sådan. Det är ju helt perfekt att festa med bartenders, haha. Dessutom var det krogsöndag och vi mäktade faktiskt med utgång också.

Tyvärr fick plugget kliva lite åt sidan, men jag tog igen det idag. Satt åtminstone fyra timmar på eftermiddagen och fick en del gjort inför morgondagens tenta. Som tur är börjar den inte förrän kring två, så jag hinner plugga på förmiddagen också.

Just nu vill jag mest att det ska bli torsdag kväll så att jag kan få lite lugn och ro.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?