torsdag 18 oktober 2012

Jag ramlade in på något diskotek, sen ramlade jag ut så vitt jag vet

Puh! Jag är fruktansvärt trött idag. Det blev lite senare än jag hade tänkt mig igår, men det var jättekul. En bra kväll i Karlstad. Vi kom precis utanför prispallen i musikquizet - utan att fuska! Sedan blev det en sväng till studentpuben där de firade oktoberfest. Bangade efterfest, vilket säkert hade varit trevligt, men kände att jag behövde min säng, haha. Och det var nog ett bra val. Tog en lång sovmorgon och började skoldagen efter lunch och försökte fixa med min hemsida i ett par timmar. Nya tag imorgon.

Tänk att det snart är helg igen. För en vecka sedan var jag i Göteborg. Den här gången stannade jag i sex dagar, så skönt att slippa stressa för att hinna med allt och bäst av allt är ju att jag hann umgås mycker mer än jag brukar. Jag och Thea hann till och med chilla i två hela dagar, bara kolla på film, spela spel och snacka skit. Underbart!

På fredagen och lördagen blev det utgång för min del och Göteborg levererade, som vanligt. Lördagen blev väldigt dansant och lite äventyrlig. Kände mig dock lite sliten på söndagen, men det var det värt. Hann shoppa lite också, såklart. Och äta lite för mycket gott, haha.

Varje gång jag är i Göteborg vill jag inte åka hem igen. Jag vill stanna kvar en dag till och en vecka till. Men jag brukar tänka att om jag inte åker hem kan jag ju inte komma tillbaka igen. Kanske borde jag flytta dit? Det vore inte så himla dumt, tror jag. Den som lever får se vars jag hamnar i januari :)

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?