fredag 19 oktober 2012

Hard work work

Fredag igen. Den här helgen kommer jag att befinna mig i Karlstad och jag ska jobba både ikväll och imorgon. Första passet på sportbaren ikväll, det blir nog kul. Kommer ju att kunna följa hockeyn, det är alltid ett plus.

Jag är positivt överraskad av Modo den här säsongen. Det känns dock som om en vinst är ett måste ikväll för att inte tappa allt för mycket mark. Jag ska hålla tummarna! Kanske jublar jag lite när Modo gör mål och hoppas på att ingen börjar bråka med mig, haha.

För övrigt tittade jag såklart på Tyskland - Sverige i tisdags. Jisses alltså, vilken match! Jag brukar faktiskt vara överdrivet positiv i sådana sammanhang och ger verkligen inte upp i första taget, så visst hade jag hopp om poäng. När Rasmus Elm gjorde 4-4 älskade jag fotboll mer än vanligt. Helt sjukt alltså, vilken vändning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?