onsdag 28 september 2011

One day, he might be a superstar

Blev tyvärr ingen intervju ikväll på grund av tråkiga omständigheter, men ska försöka fixa det imorgon istället.

Stod och kollade ett tag på när ett gäng småpojkar tränade innebandy. De var runt sju år, tror jag. De hade inte lärt sig passa än utan gick på mål så fort de fick bollen. Så söta, haha! Och små. Men om några år tror jag att många av dem kan bli riktigt bra. Och jag tänkte; vem av dessa kommer att gå långt? Vilka kommer att lägga av tidigt? Vilka kommer att satsa och vilka kommer att spela bara för kul? Just nu är det bara på lek, men vi börjar ju alla någonstans, eller hur? Några av dem hade innebandyglasögon på sig och såg riktigt coola ut.

Jag ångrar ibland att jag inte satsade mer på fotbollen. Det är så kul att spela, jag älskar det! Jag var faktiskt ganska duktig. Ingen superstjärna men om jag hade kämpat lite extra och tränat upp min kondition mer, så... ja, vem vet? ;)

Nu blev jag tvärtrött. Borde gå och lägga mig tidigt ikväll, speciellt eftersom vi har lektion imorgon. Men vi får se hur det blir med det.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?