söndag 12 juni 2011

Time goes by


För två veckor sedan var vi i Stockholm och tillbringade en stor del av helgen på Solvalla eftersom det var Elitloppet.

För en vecka sedan var vi på bröllop i Grums kyrka. Det var fint. Och det fanns massor av kärlek i luften, som sig bör.

Sitter knappt vid datorn när det är kanonfint väder ute och dessutom har jag jobbat fyra kvällar i rad. Igår fick jag hoppa in i baren, det var skitkul. Lite stressigt, men inte så fruktansvärt som man kanske kan tro. Det gick bra och jag träffade en hel del roliga och fulla (såklart) människor. Jobbigt dock att jag glömde mina öronproppar hemma, har fortfarande lite ont i öronen och har ångest över att jag kanske får tinnitus nu.

Idag är det kallt och blåsigt här i Piteå. Och mulet, dessutom. Regnade till och med en liten skvätt på morgonkvisten tror jag bestämt.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?