onsdag 8 juni 2011

Home sweet home - till slut så...

Jävla SJ. Dessa förseningar och brist på förmågan att planera. Satt och var jättenervös på tåget sista biten till Luleå, var nära att missa bussen till Piteå, vi hann precis, med nöd och näppe. Hade mindre än två timmar på mig att förbereda mig för min första dag på nya somarjobbet. Tänk om jag hade varit ännu mer försenad, då hade jag inte kommit i tid till jobbet. Jävla SJ, var så fruktansvärt förbannad på dem förut. Nu har det gått över lite.

Har jobbat 13-22 idag. Det gick bra, var typ inget folk men imorgon tror jag det blir fler. Börjar klockan 17 då och lär väl bli kvar till stängningsdag. Gött med cash.

Berättar lite mer om veckan i Värmland imorgon, eller nåt.

Nu ska jag gå och lägga mig.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?