lördag 14 maj 2011

Lördag

Idag hittade jag massa fint på Kupan. Ska tvätta imorgon och sedan fota mina nya godbitar. Provade cirka tio par jeans varav ett par fick följa med hem. Det var tydligen storlek 160 såg jag sedan. De var lite för korta, men väldigt coola tycker jag så jag köpte dem och klippte sedan av dem till shorts. Lite hög midja men det passar ju bra om man har en kort t-shirt. Köpte faktiskt en sådan från H&M som jag också kan visa sedan. Orkar inte fota nu och orkar inte lägga in bilder från min kamera eller iPhone. Det är ju så förbannat jobbigt. Not. Haha.

Jag ser fram emot ikväll. Eurovision-fest hos Dennis, det blir awesome, tror jag. Ska inviga min svarta långklänning, antagligen med Converse till eller mina röda klackskor. Har typ två par klackskor. Vill ha ett till par, ett par riktigt sköna och användbara.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?