fredag 13 maj 2011

Pingelipong

Jobbade igår, 18-01. Lite ovant i början men det gick bra, det var en lagom lugn kväll. Gästerna öste, men jag hade lagom mycket att göra. Grymt skönt att lägga sig i sängen sen. Så värt. Väldigt värt att jobba också, är nästan alltid kul att gå till jobbet.

Imorse hade jag processeminarium med några andra. Det gick bra, fick mycket bra och konstruktiv kritik/feedback på mitt B-arbete. Åkte hem och åt lunch och skrev sedan lite och sedan hämtade jag ut tre nya böcker som jag ska läsa för att få ännu lite mer på fötterna. Förhoppningsvis hittar jag något användbart.

Nu ikväll var det pingiskväll på Kåren. Det var kul, men jag gav upp efter sisådär två timmar. Är så himla trött. Sitter och kollar på Top Model nu, men ska snart lägga mig och läsa. Måste dock vara vaken eftersom Johan inte har någon nyckel. Jag tog inte med min till Kåren så var tvungen att ta hans nu när jag gick hem. Aja. Förhoppningsvis kommer han hem snart.

Imorgon ska jag nog gå till Kupan. Det var längesen sist. Sen blir det nog att strosa lite på stan och förhoppningsvis bara fönstershoppa. På kvällen blir det (såklart) Eurovision-fest! Tagga!

Och på söndag så hoppas jag att ni lyssnar på P3 kl. 16:00 - då är det programpremiär för Akterligan! Gå in och gilla oss på Facebook :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?