onsdag 18 maj 2011

Any ideas?

Sitter och petar med B-uppsatsen. Ska dock låta den vara nu ett tag. Tills imorgon, då är det inlämning senast kl. 16:00 och så får vi vänta i lite drygt en vecka på opponering. Spännande. Jag vågar vara lite optimistisk. Nu har jag liksom förstått formen på det hela. Kanske kan gå lite djupare i min analys, men det får vi väl se om jag behöver. Åh, jag vill bli godkänd! Det blir jag nog, så småningom.

Imorgon ska jag förresten jobba igen. Hoppas på betydlig fler pass nu i sommar, annars blir det tight med min budget. Om jag nu inte får något annat jobb också. Måste ringa några samtal och kolla läget.

Måste komma på en idé också. Ska göra en sista grej i den andra kursen vi har, Nyhetspublicering. Hade en idé men den har spruckit nu. Tyvärr. Vill göra någonting med radio, en intervju eller något. Åh, jag har idétorka just nu! Vill koncentrera mig på uppsatsen, inte på någon annan kurs.

Oh, well. Det löser sig. Rätt som det är så kanske det poppar upp någonting. Hoppas det.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?