fredag 1 april 2011

Friends forever

Okej, allt är inte nattsvart. Men jag måste få avreagera mig, annars blir jag knäpp. Det är jag ju redan, men ändå. Jag misstolkar tydligen allt. Vilken jävla lögn. Fattar inte varför folk ljuger. Varför skulle jag påstå något som inte är sant? Det är väl förbannat onödigt, eller hur?

Ikväll var en väldigt trevlig kväll, för jag var ute och åt på restaurang med tre av mina finaste vänner :) Hade velat sitta där och prata med dem hela natten, men man måste ju sova också. Och om vi inte skiljs åt kan vi ju inte ses igen. Imorgon ska jag träffa fler fina vänner. Jag längtar.

Imorgon är det ju förresten min födelsedag. Jag fyller år på samma dag som Håkan Hellström :) Jag hoppas och ber att det blir en bra dag imorgon. Jag vill ha en enda dag när jag slipper bli irriterad på folk och slippa tjata och tjafsa om onödiga saker. Snälla, håll tummarna för att jag får en bra födelsedag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?