tisdag 16 november 2010

I'd like to move it

Det slog mig just att jag verkligen ska flytta snart. Eller ganska snart. Den 1:a mars är det ju. Det kom nämligen lite folk och tittade på min lägenhet nyss. Spännande. De verkade rätt så nöjda faktiskt. Det här är en mysig lya och jag kommer nog att sakna den lite, men det ska bli kul att flytta ihop och flytta till något större. Då kommer jag ha ugn - high five! Gissa om jag ska baka då, hoho. För övrigt så är jag grymt partysugen, så jag och en kompis från jobbet har spikat en utekväll nästa fredag. Det ser jag fram emot :)


Missade Ung & Bortskämd igår eftersom jag var och tittade när min pojkvän spelade match (innebandy) så jag får väl surfa in på SVT Play när tillfälle ges. Det var en riktigt bra och spännande match, för övrigt. Tyvärr förlorade hemmalaget och domarna blåste sönder matchen. Men - min pojkvän gjorde två viktiga mål och en asisst. Jag är en stolt flickvän! Saknar att spela i ett lag, spelade ju fotboll förut och skulle gärna göra det igen men tiden räcker inte till för det just nu. Jag prioriterar helt enkelt annat. Hockey blir det dock snart igen, på läktarplats förvisso, men ändå. Det gillas.


Nu ska jag fortsätta att se gårdagens avsnitt av Paradise Hotel innan det blir middag och kvällens avsnitt av PH.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?