torsdag 21 november 2013

Keep calm and carry on

Den här veckan har varit smått kaotisk i mitt huvud och förmodligen blir även kommande vecka ungefär likadan. Jag är både nervös och ivrig inför min kommande utbytestermin, men det är sjukt frustrerande när saker och ting krånglar. Vissa grejer strular för att jag själv är lite för ivrig, men det finns också saker jag inte kan förklara eller kontrollera. Det gör ju inte direkt att stressnivån sänks...

Utöver detta har jag en hel del att göra i plugget. Tur att jag är intresserad av det jag läser! Om ett par veckor kommer nog det mesta att ha lugnat ner sig, så det är bara att härda ut. Har i alla fall bokat flyget till Madrid ni, så det ska banne mig bli av!

För övrigt har jag planer på att skaffa en speciell blogg för vårterminens äventyr, men det är inte aktuellt riktigt än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?