måndag 7 oktober 2013

Guess who's back, back again



Nu så. Nu är jag tillbaka i Karlstad - igen. (I nya brillor och allt!) Har ju varit ute och flängt lite de senaste veckorna, så har knappt varit hemma i "solstaden" alls. Men nu så. I några veckor till, sen åker jag till London!! Har knappt haft någon ro att blogga, ska försöka ta tag i det nu. Tycker alltid att jag har så mycket att skriva om och så blir det aldrig av. Tôligt.
 
Bilder är ju trevligt också. Tänkte plocka ihop några godbitar från augusti strax.
 
Helgen spenderades för övrigt i Göteborg. Awesome! Shopping, öl, vin, dansgolv, How I met your mother och lite till. Så kan en ju sammanfatta de senaste dagarna. Innan dess var det två veckor i Norrland. Först Ö-vik och därefter Piteå. Ingen snö ännu, men ganska kallt ändå. Rena rama vårvärmen här i Karlstad när jag kom tillbaka med tåget idag - sweet!
 
Nu borde jag faktiskt gå och handla lite mat.
 
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?