fredag 30 augusti 2013

När hösten nalkas

Det är mycket nollning nu, speciellt på min Instagram. Följ, följ, följ! Om ni vill. Uppdaterar flitigare där än här, är ju så sjukt mycket smidigare tycker jag.

Annars då? Försöker ladda upp batterierna för ännu en festlig kväll med min favoritförening. Det vankas sittning och just nu ser jag mest fram emot maten.

Har bara några få dagar kvar på sommarjobbet också, det kommer kännas lite konstigt nästa söndag. Förhoppningsvis får jag rycka in och jobba lite extra under hösten. Men det är ju såklart stor skillnad mot för att jobba heltid, vilket jag har gjort i snart 12 veckor nu.

Den här sommaren har seriöst varit den bästa på länge. Såväl socialt och jobbmässigt som vädermässigt. Kommer att leva gött på alla roliga minnen från de senaste tre månaderna, långt in i höst. Känner mig inte riktigt redo för höst än, men efter nollningen kanske.

Köpte för övrigt en råcool mössa i går. Och en jättemysig skjorta! Lite spontanshopping på lunchen är ju trevligt. Bilder kommer, så småningom.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?