fredag 19 juli 2013

Last night



I går kväll drack jag och Kim lite vin och åt tonfisksallad innan vi gick ut och dansade. Inte många timmar sömn inatt, men det var det värt eftersom det var en kul kväll. Bytte dock ut mina Converse mot ett par klackskor innan krogen. På väg hem gick jag barfota och upptäckte först i morse att mina fötter var väldigt smutsiga, så det fick bli en spontan dusch haha.

Fick för övrigt fina flashbacks från förra sommaren när jag tog på mig dessa snygga shorts. Hade dem när jag och Thea såg Bruce Springsteen förra sommaren, det är ganska precis ett år sedan nu. Det var också en kul kväll!

I kväll ska jag jobba extra och hoppas på bra drag bland fôlket så att det blir en del att göra, kommer somna annars, typ. Men är ändå pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?