torsdag 21 mars 2013

Samlade torsdagstankar

Idag har jag skrivit manus (humor) och pluggat. Har försökt sammanställa en rapport som ska bli en nyhetsartikel, problemet är bara att rapporten är från 2008 och alltså fem år gammal. Heh. Måste få klarhet i om den ska skrivas som i nutid, eller dåtid. Visserligen är ju hela kursen jag läser baserad på en fiktiv webbplats, men ändå. Ska grotta ner mig djupare i den där artiklen imorgon.

I helgen blir det jobb, igen. Brukar bli kul, så det känns bra. Vad som känns mindre bra är såklart gårdagens förlust. Fy fan vad bittert och surt det känns! Och ja, jag har faktiskt rätt att vara bitter. Och ja, jag hoppas att Färjestad inte tar sig vidare från semifinalen. Kanske räckte Modo helt enkelt inte till, men ändå var det så pass jämna matcher att Modo skulle kunna ha lyckats skrälla och slå ut Färjestad. Just nu känns det väldigt tungt. Usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?