söndag 2 december 2012

Major fail

Jag var så jäkla taggad inför lördagens festligheter. Har taggat hela veckan faktiskt. Och nu sitter jag här hemma (helt ensam) med huvuvärk och pre-mensvärk. Efter hockeyn blev jag tvärtrött och tappade totalt peppen för det mesta. Usch. Tur att de visade Sex And The City på tv och att jag kan se Gossip Girl via Netflix i min dator. Har lite magknip nu också, kanske beror det på att jag har ätit ett helt rör med Pringles själv, haha. Men jag tyckte faktiskt lite synd om mig själv och ville ha någonting onyttigt att knapra på.

Tråkigt att Modo förlorade ikväll. Det var inte direkt den bästa match jag varit på heller, även om jag älskar att gå på hockey. Jag längtar till jul, då ska jag gå på hockey i Fjällräven Center. Nu är det dags att gå till sängs, men inte för att sova. Tänkte läsa lite först, för även om jag är sjukt trött så är jag inte tillräckligt trött för att sova. Är såklart rastlös också, som grädde på moset.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?