lördag 6 oktober 2012

Hockey, hockey, hockey

Jisses alltså. Vilken soppa. I det här inlägget skrev jag om den 8-årige pojken som enligt sin mamma blivit petad ur hockeylaget. Jag blev förbannad och tänkte att vad fan är det för fel. Men tydligen så handlar det om att han ska börja spela med jämnåriga pojkar nu, i stället för att gå upp en serie och spela mot lag som är två år äldre. Hela situationen blir väldigt konstig om man bara får se en sida av myntet, därav min första reaktion. Hoppas att det går bra för pojken och att han fortsätter att spela och tycker att det är roligt.

Om några timmar ska jag se lite större pojkar spela hockey. Det är Färjestad som möter mitt älskade Modo här i Karlstad. Jag ser fram emot en spännande match! Skulle egentligen ha jobbat efter matchen, men blev ledig så förhoppningsvis kan jag gå ut och fira en Modo-seger senare ikväll.

Woop woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?