onsdag 3 oktober 2012

Better safe than sorry

Tydligen hade bilden i mitt förra inlägg försvunnit. Konstigt. Nu ska det dock vara åtgärdat igen.

Jag har varit förbannat trött hela dagen idag, så ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt i stället för att fastna framför datorn. Så det så.

I eftermiddags var jag på utbildning. Jag är med i en projektgrupp som bland annat ska anordna en temadag om sex och sånt, gruppen heter till och med Sex & Sånt. Idag pratade vi om könssjukdomar, inte så trevligt, haha. Men lärorikt och viktigt att ha kunskap om. Jag menar, hur svårt är det egentligen att använda kondom? Det kanske inte är så lätt som man tror, men det kan ju vara värt det, eller hur? Det är i alla fall vårt uppdrag, att få folk att bli bättre på att använda kondom.

På tal om något helt annat har jag förresten bokat en liten resa till Göteborg :) Jag ser fram emot det väldigt mycket.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?