söndag 30 september 2012

So far so good

Jag har haft en bra och rolig helg hittills. I fredags blev det lite oväntat utgång inne i stan, på Koriander. Första gången jag var där och det var kul. Dansade mest hela tiden, faktiskt.

Igår var det olympiad! Vi spelade caps och det gick sådär för mig, haha. Drack vatten på slutet för att inte krokna för tidigt. Sedan blev det förfest och utgång igen. Vi såg Familjen på Nöjesfabriken och jag dansade en hel del då också.

Idag mår jag faktiskt ganska bra. Skönt. Kommer dock ha svårt att ladda om för plugg imorgon. Hm. Men har en del sysslor att ta tag i innan kvällen. Måste nog dammsuga och sortera tvätten. Och diska. Det passar i och för sig bra på en söndag.

Och klockan 17:00 ska jag lyssna på P3. Det tycker jag att ni också ska göra. Varför? Därför! Få en liten försmak av dagens program och sedan är det bara att värma upp skrattmusklerna :)

Next up: PIZZA!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?