torsdag 6 september 2012

Hon bönar och ber och hon hoppas och tror

Fan också. Har gått och blivit förkyld. Men det bärjar bli bättre nu. De senaste tre dagarna har jag haft så ont i halsen att jag nästan börjat gråta varje gång jag varit tvungen att hosta, alltså cirka varannan minut, speciellt på kvällarna. Usch. Så jäkla dålig timing. Missade Flottracet igår och det verkade vara en succé. Typiskt! Men imorgon är det välkomstfest och då ska jag vara där. Jag ska.
 
Stannade hemma från skolan idag och sov länge. Så skönt! Ska ta en power nap nu och sedan göra lite middag. Har suttit i möte med Akterligan och busat lite med manus. Vi har någonting riktigt bra på gång nu. Gå in på Lagret och lyssna på våra tidigare sketcher så länge, för det är ju några veckor kvar till nästa gång vi är i radio.
 
Annars längtar jag till de två kommande helgerna. Jag ser fram emot att kunna träffa vissa personer lite oftare. Det känns kul och bra. Äntligen är jag lite närmare några av mina fina vänner. Inte tillräckligt egentligen, men de bor på så olika ställen så någonstans mitt emellan dem alla duger bra just nu, faktiskt :)
 
Tänkte bjuda på en riktigt bra lista också, den finns här.
 
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?