måndag 13 augusti 2012

I'm on my way


I London 2009. Till vänster skymtar min kära vän Jenny. Jag älskar att titta tillbaka på mina bilder från London och känna den där härliga känslan. London-känslan. Den är speciell. Jag kommer nog aldrig sluta att tjata om hur mycket jag älskar London och hur viktig tiden där fortfarande är för mig.

I höst väntar en ny flytt för mig. För första gången på länge flyttar jag på riktigt. Vet inte för hur länge, men jag ser fram emot att göra någonting nytt. Det ska bli skönt att bo lite närmare alla andra också, haha. Piteå är en charmig stad, men det ligger så långt bort från allt annat känns det som. Åtminstone ibland. Jag ser fram emot en nyfiken och social höst i sköna Värmland. Lär bli några avstickare till Göteborg och Stockholm också, såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?