måndag 30 juli 2012

Glory days

Jag hade i princip den bästa helgen i Göteborg, fina Göteborg som alltid levererar. Fina människor, en helt fantastisk Bruce Springsteen och faktiskt ganska bra väder. Jag är nästan helnöjd. Har inte sovit så speciellt mycket, men vad gör väl det när jag har haft så kul. Nu är jag fylld av pepp och energi (nåväl) inför kommande vecka.

Jag trivs väldigt bra i Göteborg, blir alltid så bortskämd hemma hos min fina vän Thea, haha. Det blev lite shopping också, som sig bör, haha. Och en lunch med fina kusiner.

Som sagt, Bruce Springsteen var helt fantastisk. Vi fick faktiskt rätt bra sittplatser och som han levererade! Och vilken stämning det var. Antar att det var i princip fullsatt också. Båda kvällarna. Efter konserten sprang vi ut i natten och minglade runt på Avenyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?