lördag 7 juli 2012

En lördag helt enkelt

Gissa om jag var trött imorse? Hade dessutom strulat till det med mitt alarm, så jag hade tur och vaknade strax före åtta så att jag hann med tåget till Gävle. Tåget var för övrigt försenat, men ändå. Till slut kom jag fram och strosade runt och gjorde tre fina fynd på Erikshjälpen. Hann även träffa Maria för en fika och handlade bananer (ett måste i frukostgröten!) innan jag åkte hem. Somnade till några gånger strax innan jag var framme och funderar på att gå och lägga mig snart. Måste tvätta och städa badrummet imorgon. Det verkar ändå som att det ska bli regn, så det passar ju bra. Ser fram emot en lugn och skön söndag.

Gårdagens after work var för övrigt väldigt trevlig! Vi avnjöt jordgubbar, ost och vin på en filt i en jättemysig trädgård. Skönt att det faktiskt går nattbussar här omkring också, så att det går att ta sig hem på ett bekvämt sätt efter en utekväll.

Nu ska jag fortsätta att spana lite på ingen mindre än James Bond på tv, efter reklamen, såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?