lördag 9 juni 2012

Last friday night

Det blev hastigt och lustigt en spontanutgång med några från jobbet igår. Eller vi började på jobbet, faktiskt, jag slutade runt tio. Tog ett par glas vin och sedan åkte jag hem och bytte om, han pussa lite på min kära och sen ut i natten i ett par timmar. Såg väldigt många vita mössor också, det var ju studenten i Piteå igår. Blev "fyllekäk" för första gången på länge också, på Sunes, i klassisk Piteå-anda. Mums.

Jobbar idag igen, men blir nog ett längre pass ikväll. Har inget direkt emot att få lite extra timmar, jobb är nästan alltid välkommet just nu :) Längtar dock till mitt "riktiga" sommarjobb, då får jag göra det jag vill göra i framtiden. På ett ungefär i alla fall. Webbreporter känns som min grej, faktiskt.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?