torsdag 21 juni 2012

En kväll i juni

Grattis Portugal som just precis gick vidare till semifinal. En hyfsat jämn match, kanske lite mer övertag för Portugal. Det känns inte längre lika jobbigt som förut att Sverige inte är med i någon kvartsfinal, men det kommer fler mästerskap. Hade ju dock varit sjukt kul att få se åtminstone en match till med Sverige i detta EM. Bara att ladda om till VM-kvalet för Hamrén och gänget.

Annars då? Nu börjar det verkligen dra ihop sig till flytt (om än tillfälligt) för mig. Det känns bra med lägenheten jag ska hyra, tror det blir riktigt bra! Skönt att jag kommer fram rätt tidigt på eftermiddagen på söndag så att jag hinner förbereda mig för första arbetsdagen. Ska få en liten introduktion på söndag också, vilket också känns bra, såklart. Har nog packat nästan allt nu, det blir två stora resväskor och en ryggsäck. Har lite plats över i båda väskorna och det är positivt, jag vet att jag har en förmåga att överfylla mina väskor...

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?