lördag 12 maj 2012

Stopp och belägg

Jag har valt att starta den här dagen i ett långsamt tempo. Ska strax äta lunch (sallad!) och sedan dra en repa på stan. Inte shoppa, bara titta. Faktiskt. Jag har återigen shoppingstopp. Får knappt plats med något mer i min garderob just nu. Hm. Såg dock en hel del fint i butikerna när jag tog en snabbis på stan igår, men nej, jag har allt jag behöver. För tillfället i alla fall. Hade jag haft mer pengar och en större garderob hade jag nog shoppat lite till, men så är ju tyvärr inte fallet, haha.

Blev för övrigt ganska besvikenTre Kronor igår. Vad hände, egentligen? Det började ju så bra. Malkin är ju visserligen en helt okej hockeyspelare men det känns inte okej att Sverige tappade en ledning med 3-1. Det bådar liksom inte gott inför fortsättningen. Men jag förväntar mig att det blir storseger mot Italien ikväll. Visserligen lyckades Ryssland filma till sig en hel del fördelar igår och det är inte okej, men jag tycker inte att det går att beskylla domarna för förlusten.

Hej så länge.

1 kommentar:

  1. jag tycker man kan skylla mycket på domarna från rysslands matchen! dom var katastrof. Självklart ska sverige inte falla ihop sådär, men domarna måste göra bättre ifrån sig!

    SvaraRadera

What do you think?