måndag 7 maj 2012

It's a good start

Att inleda dagen med att bli erbjuden ett sommarjobb är inte helt fel! Jag tackade dessutom ja, så nu har jag säkrat 8 veckors jobb. Trodde inte att jag skulle hamna i Söderhamn, men jag är peppad. Det kommer nog att bli kul :) Och jag får dessutom jobba med webb, vilket känns som min grej. Hurra! Vet ännu inte hur jag ska fira detta, men en seger för Sverige mot Danmark ikväll vore ju kul. Tippade för övrigt fel i fredags, men Sverige vann och det var ju huvudsaken.

Men innan jag kan luta mig tillbaka och njuta av hockey-VM måste jag jobba på med min uppsats och det är precis vad jag tänker göra nu. Ska försöka glömma att solen skiner utanför och att det är nästan tio grader varmt. Måste ta en promenad eller liknande efter lunch.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?