söndag 15 april 2012

Öka, kämpa!

Tro det eller ej, men jag har faktiskt spelat fotboll ikväll. Fick med mig Johan också, extra kul. Kände mig lite förkyld och seg, men det gick ganska bra ändå. Lite tröttare än vanlgit nu efteråt, men det är nog ingen fara. Köpte på mig C-vitamin, "förkylningsdroppar" och halstabletter förut så nu ska den eventuella förkylningen botas.

Imorgon ska jag hugga tag i mitt examensarbete igen, det är snart dags för sista rycket. Hujedamej, om mindre än två månader har jag en kandidatexamen i medie- och kommunikationsvetenskap med inriktning journalistik!

Och visst är det kul att SAIK vann ikväll? Finalen lever fortfarande. Tänk om de skulle lyckas vända detta, det vore grymt bra! Tycker att guldet ska hem till Norrland, faktiskt.

1 kommentar:

  1. Vissa påstår att Gävle ligger i Norrland, men det gör inte jag heller :P

    SvaraRadera

What do you think?