tisdag 10 april 2012

Hej då påsk

Mitt "påsklov" börjar lida mot sitt slut. Har inte hunnit med allt jag hade tänkt här hemma, men det mesta. Och imorgon väntar fler trevligheter. Jag älskar att sitta och prata med mina vänner, om allt mellan himmel och jord. Det spelar ingen roll hur ofta vi ses, när vi ses har vi alltid massor att prata om ändå. Vänskap är en känsla som bara finns där, inte ett måste. Äkta vänskap är en naturlig företeelse, helt enkelt. Precis som kärlek. Det går inte att tvinga fram och det går inte att tränga undan. Ibland tar det slut, men om det är på riktigt varar det länge, länge

Redan på onsdag kväll när jag kommer tillbaka till Piteå börjar allvaret. Humormöte står på agendan. Det har jag dock ingenting emot, tvärtom. Och i helgen blir det festligheter och säkert något annat kul. Och från och med måndag är det full fart vad gäller plugget. Så det så.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?