tisdag 21 februari 2012

Fett med tisdag

Självklart har jag ätit en semla idag. Och klockan har knappt passerat lunch. Det var årets tredje semla som intogs. Mums! Vi har nämligen ett stämpelkort som innebär att vi får den tionde semlan gratis - tjoho! Inlöses senast 31:a mars så vi har några veckor till på oss.

Förutom att frossa har jag läst in mig på kommunikationsteorier och semiotik. Måste läsa mer, men nu ska jag skriva lite. Jag pratar förstås om C-uppsatsen. Har bestämt mig för att verkligen komma igång nu och där med basta! Wish me luck. Nä, men allvarligt talat så skulle det ju kännas lite smått jobbigt att inte bli klar med den innan sommaren. Det skulle kännas som ett litet misslyckande för svårt är det ju inte. Egentligen. För jag har ju smalnat av hyfsat och jag har valt teori och metod så det är ju bara att läsa, läsa, läsa och SKRIVA. Eller hur? Det intalar jag mig i alla fall. Kanske bevisas motsatsen? Förhoppningsvis inte.

1 kommentar:

What do you think?