torsdag 19 januari 2012

Torsdag

Nu har jag i princip funderat ut vad jag ska skriva min C-uppsats om. Problemet är dock att vi helst inte ska jobba ensamma, utan i par. Jag har inget emot att jobba med någon, men jag har inte sett någon som har ungefär samma idé som jag och som brinner för samma idé som jag. Hm. Vad göra? Nästa fredag ska lärarna ha delat in oss i grupper som har liknande ämnen. Det löser sig nog. Annars får jag komma på en verkligt bra anledning till att jag ska jobba själv.

Imorgon ska jag jobba med någonting helt annat, ska jobba på restaurangen igen. Första gången på länge och bara några timmar, men ändå. Ska bli skönt att komma igång med vardagen, blir lätt att jag bara skrotar runt hemma om det inte är några lektioner inplanerade.


Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?