fredag 13 januari 2012

Good bye, I really hope that we'll meet again, somewhere, somehow.

Åh. Nu är praktiken slut, på riktigt. Dagen som jag fruktat är snart till ända. Eller ja, så dramatiskt är det ju inte. Men ändå. Jag kunde knappast ha fått en bättre praktikplats! Jag har fått göra och lära mig så himla mycket och det har varit så kul! Idag hade vi fika för mig och så fick jag med mig en goodiebag hem, med massor av braiga prylar. Hårspray, torrshampo, receptbok, choklad och parfym. Bland annat. Riktigt nice! Blev lite bortskämd, men det är man väl värd ibland, eller hur?

Imorgon ska jag sova ut och sedan blir det till att ta tag i den sista packningen. Har redan packat ner alla kläder. Det gjorde jag i måndags, ville se om det verkligen får plats och det verkar det göra... peppar peppar? Hm. Det kommer att bli väldigt mycket att släpa på, men som tur är så kommer jag inte att behöva släpa det så långa sträckor. Jag älskar att resa, men jag hatar att släpa på jobbigt tung packing och bli alldeles dyngblöt av svett och gråtfärdig för att det är så jobbigt. Men ofta är det ju värt mödan. Ska bli skönt att åka tåg också. Åker visserligen buss den sista sträckan (15 mil) men jag sparar ju en hel del tid.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?