lördag 19 november 2011

Polkagrisar

1 kommentar:

  1. ohå, bilden säger mer än 1000 ord, vad härligt det måste ha varit att mumsat på polkagrisar ;)

    Hoppas du haft en fin helg och hunnit njuta av det vackra Stockholm har att erbjuda. Hittade du någon fint från Versace kollektionen? Jag tror att de släppte kollektionen här i Schweiz också men eftersom jag inte har nära till en HM butik så satt jag torsdag morgon kl 10 och klickade hem de varor jag ville ha. Lite irriterad blev jag eftersom HM loggade ut mig hela tiden men det blev en och annan vara därifrån ;)

    Ja just det, hur går det med shoppingstoppet? D är verkligen duktig som klarar av det, själv hade jag gått under ;)

    *skrattar* Jag har inte sett skymten av något julaktigt än så länge men förhoppningsvis dyker det nog upp snart. Jag äslakr verkligen att shoppa jultid, alla butiker är så mysigt dekorerade.Vart ska du fira jul någonstans? Blir det i Piteå eller Stockholm?

    SvaraRadera

What do you think?