söndag 25 september 2011

This weekend was very nice indeed

Hej hopp!

Den här helgen har varit bra, riktigt bra. Tyvärr kom det dock inte så värst mycket folk på jobbet igår, men komikerna var jätteroliga! Insåg under kvällens gång att Tobias Persson är med i en reklamfilm - det var därför jag kände igen honom så mycket! Fick sluta runt midnatt, ganska gött ändå. Gick inte och lade mig på en gång, dock. Haha. Låg i soffan och lekte med min iPhone och kollade på när Johan diskade.

Idag har jag och Moa lekt modell och så vidare. Sen åt vi en lång middag och drack te, på restaurang. Det får man unna sig ibland tycker jag. En rolig dag! :)

Imorgon ska jag ta tag i plugget igen. Ska börja läsa "Lasermannen", sammanfatta "No tears for queers" och dessutom ska jag boka in ett par intervjuer för mitt långa reportage.

Bilder från dagen lär förrsten dyka upp lite nu och då. Har även ett supergott (och enkelt!) recept som jag måste få dela med mig av.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?