tisdag 27 september 2011

Intressekaninerna hoppar som aldrig förr

Vaknade vid åtta imorse och upptäckte att hela Piteå hade strömavbrott. Tror dock att det inte hade pågått så länge eftersom frysen fortfarande var kall och efter max en halvtimme var strömmen tillbaka igen. Puh! Hade nämligen glömt att ladda min mobil inatt, haha. Så det hade varit lite jobbigt att vara utan den en hel dag, ofrivilligt.

Har läst lite nu på förmiddagen men är så trött så det är risk att jag somnar om jag lägger mig ner och läser igen. Får väl sitta upp i soffan eller nåt. Men ögonen orkar inte koncentrera sig så bra, haha. Det är väl bara en sådan dag idag, antar jag. Ska åtminstone göra en intervju idag, så jag kommer inte att vara helt o-produktiv.

Annars då? Jag måste verkligen tipsa om The Kooks och deras nya album. En riktig pärla!

Och ikväll är det ännu ett avsnitt av House. Sweet!

Hej så länge.

1 kommentar:

What do you think?