måndag 13 juni 2011

I don't care if Monday's blue

Lugn dag idag. Har ätit ananaspaj med Karolin, lämnat tillbaka böcker till biblioteket, börjat skriva min artikel om dockteatern i Murmansk på svenska, skrivit ett brev till min mormor, spelat pingis och tagit en långpromenad. Lite väl kallt idag enligt mig, men hoppas på åtminstone 20 grader inom kort. Det är ju fakitskt juni nu.

Är sugen på att börja spela fotboll i något korpenlag. Har googlat lite och hittade faktiskt några mailadresser till några lagledare från fjolårets serie. Hoppas det finns något lag som har plats för mig i år, det vore så jäkla kul att lira lite. De spelar på söndagskvällar, vilket passar mig perfekt. Som smurfarna sjunger; fotboll är livet, fotboll är bäst.

På tal om fotboll. Snart är det dags för VM och det ska bli kul att följa. Jag tror att Sverige har ett bra lag och en bra chans till medalj.

Imorgon ska jag försöka bli klar med artikeln och även skriva på lite annat.

Puss!

1 kommentar:

  1. sv: Jag har faktiskt funderat i de spåren, har önskat mig en kaffepress av min pojkväns familj och funderar på att önska mig lite resecheckar =)

    SvaraRadera

What do you think?