lördag 4 juni 2011

Ack Värm(e)land du sköna

Hm. Idag hade vi tänkt gå upp rätt tidigt, men icke. Haha. Har nyss ätit frukost, försökt lösa Melodikrysset och duschat. Och smörjt in mig med solskyddsfaktor, såklart. Ska snart sätta mig ute i solen och läsa. Härliga solen och härliga värmen. Love it!

Gött att Sverige vann igår också. De gjorde en bra insats. Riktigt fint med fyra mål också, det kan det ju vara värt att ha med sig om det skulle bli målskillnad som avgör framöver. Hoppas vi tar oss till EM. Det tror jag.

Har fått konstiga utslag på kroppen. Eller främst på händerna, överarmarna och benen. I början såg det ut som små, små bett och nu ser det ut som myggbett. De kliar en del, men inte så att det är outhärdligt. Kanske är nässelutslag? Jag fick några liknande "märken" i vintras, men då var det bara några stycken på händerna och de försvann när jag smörjde in dem med salva och bytte sängkläder. Jag hoppas de här också försvinner snart, de ser inte direkt fina ut. Hoppas folk inte tror att jag har pest eller något. Ser ju inte så fint ut men det gör inte så mycket. Det ser faktiskt mest ut som myggbett.

Nä, nu blir det solen. Ha det gôtt!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?